Verkkokaupan vaihto- ja palautusoikeus

 Palautusoikeus

Me olemme tyytyväisiä, vasta kun sinä asiakkaana olet tyytyväinen. Glitter tarjoaa 30 päivän palautusoikeuden normaalihintaisille tuotteille sekä 14 päivän palautusoikeuden alennetuille tuotteille. Palautusoikeus lasketaan lähetyksen vastaanottopäivästä. Sinetöityjen tuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Palautusoikeus edellyttää, että tuotteet ovat käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa sekä mahdollisia tuotemerkintöjä ei ole poistettu. Mikäli palautus ei täytä edellä mainittuja vaatimuksia perimme asiakkaalta palautuksen yhteydessä 100% arvonalennuksen. 

Lähetyksen mukana vastaanotat palautussetelin, palautuslomakkeen sekä palautusohjeet. Palautuksessa tulee aina käyttää Glitterin palautusseteliä. Glitter veloittaa palautuskuluja 3,90 euroa, tämä kustannus käsitellään jälkikäteen. Jos sinulta puuttuu palautusseteli tai sinulla on kysyttävää palautuksista ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse customerservice@glitter.fi tai soittamalla numeroon 09 - 23 113 773 (arkipäivisin 09-00-12.00). Voit tehdä myös palautuksen sinulle lähimpään Glitter myymälään.

Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa.

Palautus

Halutessasi palauttaa ostamasi tuotteen voit tehdä palautuksen kahdella eri tavalla. Postise tai sinulle lähimpään Glitter myymälään. Huomioi, että verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa myymälässä tai postitse (vaihto käsitellään palautuksena sekä uutena ostona).

Näin teet palautuksen postitse:

1. Lähetyksen mukana vastaanotat palautusohjeet. Mukana tulleeseen palautuslomakkeeseen täytät tilausnumerosi, nimesi, palauttamasi tuotteiden tuotenumerot sekä syyn palautukseen.

2. Suosittelemme, että käytät palautukseen samaa pakkausta jossa tuotteet toimitettiin.

3.  Liimaa palautuksen päälle lähetyksen mukana vastaanottamasi palautusseteli. Tämän jälkeen toimita paketti sinulle lähimpään postitoimipaikkaan.

4. Palautusmaksu on 3,90 euroa, joka veloitetaan takaisin maksettavasta palautussummasta.

5. Takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän kuluessa. Rahanpalautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin. Klarna Oy hoitaa takaisinmaksun.

Näin teet palautuksen sinulle lähimpään Glitter myymälään:

1. Sinulla on mahdollisuus tehdä palautus valitsemaasi Glitter myymälään. Ota myymälään mukaan tuote/tuotteet sekä tilauksen yhteydessä vastaanottamasi palautuslomake johon olet täyttänyt tilausnumeron, nimesi, palautettujen tuotteiden tuotenumerot sekä syyn palautukseen.

2. Jätä palautus myyjälle sekä esitä voimassaoleva henkilöllisyystodistus, (Jos lähetät toisen henkilön tekemään palautuksen puolestasi, täytyy henkilön esittää oma sekä sinun henkilöllisyystodistus).

3. Saat liikkeen myyjältä kirjallisen todistuksen, että olemme vastaanottaneet palautuksesi.

4. Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden takaisinmaksua ei voida suorittaa myymälässä. Klarna suorittaa rahanpalautuksen samalle maksutavalle, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin. Saat Glitterin asiakaspalvelusta sähköpostitse vahvistuksen kun olemme käsitelleet palautuksesi sekä Klarna on suorittanut rahanpalautuksen.

Tuotteiden palauttaminen myymälöihin on maksutonta. Glitterin asiakaspalvelu vastaa mielellään kysymyksiin.

Muista, että sinä asiakkaana olet vastuussa palautuksesta kunnes olemme vastaanottaneet sekä rekisteröineet palautuksesi, joten säilytä aina palautuskuitti. Palautuksen saapuminen meille sekä sen käsitteleminen varastollamme voi kestää jopa 14 päivää.

 REKLAMAATIO JA TUOTEVIRHE

Jos olet vastaanottanut virheellisen tai väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä 14 päivän sisällä ja ilmoita viasta, tuotenumero sekä tilausnumerosi. Sovellamme kuluttajansuojalakia. Sinulla on oikeus asiakkaana reklamoida tavara kolmen vuoden sisällä sen vastaanottamisesta. Reklamaatio pitää kuitenkin tehdä mahdollisimman pian virheen havaitsemisesta.

Viallinen tuote korvataan pääsääntöisesti uudella tuotteella. Jos emme voi tarjota vastaavaa tuotetta, jolla voimme korvata alkuperäisen tuotteen, myönnämme tuotteelle palautusoikeuden.

Reklamaatioihin sovelletaan kuluttajansuojalakia. Mahdollisissa riitatilanteissa Glitter noudattaa Suomen kuluttajaviranomaisten suosituksia sekä EU:n Online Dispute Resolution.

 Takaisinmaksu

Takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän sisällä samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin. Glitterin asiakaspalvelu käsittelee sekä rekisteröi palautuksen. Klarna oy suorittaa takaisinmaksun.

Jos tilauksesi loppusumma on ollut alle 30 euroa ja olet maksanut postikulut, hyvitämme postikulut ainoastaan jos palautat kaikki tilauksessa olevat tuotteet. Palautuksen tuotteiden mahdolliset alennukset mitätöidään, eikä alennuksia voi siirtää uuteen tilaukseen.

Mikäli haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut "osta 3 maksa 2" kampanjan aikana rahanpalautus toimii seuraavasti: Palauttaessasi tuotteen jonka olet saanut maksutta, tuotetta ei hyvitetä sillä tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen, mutta pidät ilmaisen tuotteen, veloitamme maksutta vastaanottamasi tuotteen hinnan. Hyvitämme tällöin ainoastaan maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen.

Jos olet maksanut tilauksesi lahjakortilla ja teet palautuksen, hyvitämme palauttamasi tuotteet lahjakortille. Lahjakortin saldo päivitetään 48 tunnin sisällä siitä kun olemme käsitelleet palautuksen, mikäli lahjakortti on edelleen voimassa.