Usein kysyttyä

GLITTER

MITEN SAAN YHTEYDEN GLITTERIIN?
Kiva kuulla, että haluat ottaa yhteyttä meihin! Voit soittaa meille asiakaspalvelunumeroon 09 23 113 773. Olemme avoinna arkisin klo 09.00 – 12.00. Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella, jonka löydät verkkosivulta kohdasta “Ota yhteyttä” tai kirjoittamalla meille suoraan osoitteeseen customerservice@glitter.fi. Vastaamme kysymykseesi mahdollisimman nopeasti, kuitenkin aina yhden arkipäivän kuluessa. Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä!
MITEN LIITYN CLUB GLITTERIIN?
Ihanaa, että haluat liittyä Glitter Clubin jäseneksi! Club Glitterissä saat uusinta tietoa asusteista, koruista, pikakampauksista sekä tarjouksista ja paljon muusta! Liity Club Glitteriin klikkaamalla alla olevasta linkistä, josta pääset liittymislomakkeeseen tai liity Club Glitteriin sinua lähinnä olevassa Glitter liikkeessä. Voit myös lähettää tekstiviestin “GLITTER * välilyönti* henkilötunnuksesi” numeroon 71550. Jos sinulla heräsi kysymyksiä, lähetä meille sähköposti osoitteeseen: club@glitter.fi niin autamme mielellämme!

VALIKOIMA

MISSÄ GLITTERIN KORUT VALMISTETAAN JA MITÄ VAATIMUKSIA ESITÄTTE VALMISTAJILLENNE?
Glitter maahantuo sekä suunnittelee tuotevalikoimansa ensisijaisesti Aasiassa sekä Kiinassa. Olemme jäseniä www.bsci-eu.com järjestössä. Sivuilta voit lukea yhteistyöstämme tavarantoimittajiemme kanssa varmistaaksemme, että he seuraavat meidän sekä BSCI asettamia vaatimuksia
ONKO GLITTERIN KORUISSA NIKKELIÄ?
Kaikki Glitterin myymät korut ja kellot noudattavat EU:n säädöksiä, joissa määritellään tuotteista vapautuvan nikkelin määrä, joka on enintään 0,5 % ug mikrogrammaa nikkeliä/cm2/viikossa.
ETSIN TIETTYÄ TUOTETTA, VOITTEKO AUTTAA?
Mikäli tuote jota etsit, on loppu verkkokaupasta, voi sitä olla saatavilla vielä liikkeissämme. Ota yhteyttä sinua lähimpiin Glitter myymälöihin ja kysy jos etsimääsi tuotetta löytyy liikkeen valikoimasta. Liikkeiden tiedot löydät kotisivuiltamme. Voit ilman muuta olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme, niin autamme mielellämme!

TILAAMINEN

MITEN TEEN OSTOKSIA GLITTERIN VERKKOKAUPASSA?
Verkkokaupassa shoppailun tulisi olla helppoa ja inspiroivaa! Kun löydät tuotteen jonka haluat ostaa voit lisätä sen ostoskoriin klikkaamalla “ostoskoriin” painiketta sivuillamme. Ostoskorissasi on näkyvillä tuotteiden hinnat ja sisältöä pystyy muuttamaan. Kun olet tyytyväinen ostoskorisi sisältöön, voit siirtyä eteenpäin kassalle, jossa voit valita eri maksuvaihtojen välillä. Happy shopping!
MILLOIN TILAUKSENI SAAPUU?
Ihanaa, että olet tehnyt tilauksen Glitter.fi verkkokaupassa! Teemme kaikkemme, että saisit tilauksesi niin pian kuin mahdollista, lähetämme tilauksesi kuitenkin viimeistään kolmen arkipäivän päästä tilauksestasi. Kampanjoiden ja alennusmyyntien aikaan lähetyksessä saattaa kestää pidempään kuin tavallisesti, mutta uskomme että tulet vastaanottamaan tilauksesi postilaatikkoosi tai lähimpään postinoutopisteeseen viiden (5) arkipäivän sisällä sen lähettämisestä.
VOINKO VAIHTAA TAI PERUUTTAA TUOTTEITA TILAUKSELTANI?
Kiitos tilauksestasi Glitterin verkkokaupassa! Jos haluat peruutta tilauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme mielellämme. Voimme peruuttaa tilauksesi jos varastomme ei ole ehtinyt lähettää sitä. Emme valitettavasti pysty vaihtamaan tai muuttaamaan jo tehdyn tilauksen sisältöä, mutta tarjoamme 30 vuorokauden (ALE tuotteille 14 vuorokauden) palautusoikeuden tilauksille. Voit vaivatta palauttaa tuotteita joko suoraan liikkeeseen tai postitse takaisin verkkokauppaan.
KUINKA PALJON TOIMITUS VERKKOKAUPASTA MAKSAA?
Tilauksesi toimitetaan Bring kuljetuspalvelun kautta ja toimituskulut ovat 3,90€ riippumatta tilauksesi painosta tai koosta. Tarjoamme toimituksen ilmaiseksi aina, kun tilauksen arvo ylittää 30€!
VOINKO SEURATA LÄHETYKSEN KULKUA?
Tilaus lähetetään tavallisena kirjeenä ja saat tiedon tekstiviestillä tai kirjeellä kun tilauksesi on saapunut lähimpään postinnouto pisteeseen, mikäli se ei mahdu postiluukustasi. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jos sinulla heräsi lisää kysymyksiä, niin autamme mielellämme!
MIKSI OSA TILAAMISTANI TUOTTEISTA PUUTTUI LÄHETYKSESTÄ?
Ensinnäkin haluamme kiittää tilauksestasi! Pahoittelemme, mikäli osa tuotteista on jäänyt puuttumaan. Mikäli kyseessä on kysytty tuote on mahdollista, että se on myyty loppuuun verkkokaupasta ennenkuin varastosaldo on päivittynyt. Lähetämme aina lopullisen tilausvahvistuksen, josta voi nähdä mitkä tuotteet ovat mukana lopullisessa lähetyksessä. Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta lähettää puuttuvia tuotteita jälkikäteen, mutta voit ilman muuta tarkistaa verkkokaupastamme, jos varastomme on saanut täydennystä tai jos löydät itsellesi jotain samankaltaista valikoimastamme. Mikäli sinulla herää kysymyksiä, ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme mielellämme! Tiesithän, että voit aina kysyä sinua lähimmästä Glitter myymälästä, jos haluamaasi tuotetta löytyy liikkeen valikoimasta.

MAKSUTAVAT

MILLÄ ERI TAVOILLA VOIN MAKSAA TILAUKSENI?
Haluamme, että verkkokaupassa asioiminen sujuisi mutkattomasti, joten teemme yhteistyötä laskutusyhtiö Klarna AB:n kanssa. Voit valita laskun, osamaksun, luottokorttimaksun sekä suoramaksun väliltä tilatessasi Glitterin verkkokaupasta. Mikäli sinulla herää kysymyksiä tilauksen maksuu ja laskuihin liittyen, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse numeroon: 09-425 99 771 tai chatilla Klarnan kotisivujen kautta.
MAKSOIN TILAUKSENI KORTILLA, MILLOIN SUMMA VELOITETAAN TILILTÄNI?
Kiitos ostoksestasi! Tilauksen loppusumma varataan tililtäsi ja veloitetaan lopullisesti sen jälkeen, kun varastomme on lähettänyt tilauksesi sinulle eteenpäin.
EN LÖYDÄ LASKUANI, VOITTEKO LÄHETTÄÄ SEN UUDESTAAN?
Kiitos että olet tehnyt ostoksia Glitter.fi verkkokaupassa! Laskusi lähetetään sähköpostiisi samaan aikaan kun tilauksesi lähetetään eteenpäin varastoltamme. Voit nähdä laskusi Klarnan kotisivujen kautta osoitteessa: www.klarna.com/fi. Klarnan asiakaspalvelun tavoitat numerosta 09-425 99 771.

VAIHTO JA PALAUTUS

Miten palautan verkkokaupasta ostettuja tuotteita?
Kiitos ostoksistasi Glitter.fi verkkokaupassa! Haluamme tarjota sinulle mahdollisimman helpon tavan palauttaa tuotteita takaisin. Voit tehdä palautuksen sinua lähimpään Glitter liikkeeseen tai postitse verkkokauppaan. Käytäthän palautuksen yhteydessä tilauksen mukana tullutta palautuslomaketta. Liikkeessämme henkilökuntamme voi opastaa sinua lomakkeen täyttämistä koskien. Tehdessäsi palautuksen liikkeeseen, otathan mukaan henkilöllisyystodistuksesi. Laskultasi hyvitetään palautettujen tuotteiden summa sen jälkeen kun palautuksesi on rekisteröity verkkokaupassa.
ONKO PALAUTUS MAKSULLISTA?
Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palauttaminen Glitter liikkeeseen on maksutonta. Mikäli palautat verkkoakaupasta ostetun tuotteen postitse takaisin verkkokauppaan, käytäthän tilauksen mukana tullutta palautuslomaketta. Verkkokauppa veloittaa palautuksesta 3,90€ suuruisen palautusmaksun, ja se näkyy lopullisella laskulla sen jälkeen kun palautus on rekisteröity.
MIKSI EN VOI SAADA RAHANPALAUTUSTA GLITTER LIIKKEESSÄ VERKKOKAUPASTA OSTETUILLE TUOTTEILLE?
Jos palautat ostoksia verkkokaupasta Glitter liikkeeseen, emme valitettavasti pysty suorittamaan takaisin maksua, koska liikkeillämme ei ole pääsyä Klarnan laskutus järjestelmään. Kun verkkokauppa saa liikkeeltä tiedon palautuksesta tulee se näkymään laskullasi, joka lähetetään sähköpostiisi. Teemme kaikkemme että tämä tapahtuisi mahdollisimman nopeasti. Mikäli sinulla herää kysymyksiä voit ilman muuta olla yhteydessä liikkeeseen jossa palautus on tehty tai asiakaspalveluumme jossa autamme mielellämme!
KUINKA PITKÄ PALAUTUSOIKEUS ON VERKKOKAUPASTA OSTETUILLE TUOTTEILLE?
Haluamme että olet tyytyväinen saamiisi tuotteisiin, mutta jos haluat palauttaa tuotteen tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden normaalihintaisille tuotteille. /Ale tuotteiden palautusoikeus on 14 päivää) siitä kun olet vastaanottanut tilauksesi. Huomioithan, että voit tehdä palautuksen Glitter liikkeisiin veloituksetta!
VOINKO PALAUTTAA LIIKKEESTÄ OSTETUN TUOTTEEN VERKKOKAUPPAAN?
Kiitos ostoksestasi! Tällähetkellä verkkokauppalla ei ole mahdollisuutta käsitellä liikkeistä ostettuja tuotteita reklamaationa tai palautuksina. Voit ilman muuta palauttaa tuotteet sinua lähimpään Glitter myymälään niin taitava henkilökuntamme auttaa sinua palautukseen liittyen!

 

 

Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta? Täällä voit lähettää oman kysymyksesi meille! Autamme mielellämme!