Usein kysyttyä

GLITTER

MITEN SAAN YHTEYDEN GLITTERIIN?
Kiva kuulla, että haluat ottaa yhteyttä meihin! Voit soittaa meille asiakaspalvelunumeroon 09 23 113 773 arkisin klo: 09.00 – 12.00. Saat meihin yhteyden myös “Ota yhteyttä” lomakkeen avulla tai sähköpostitse: customerservice@glitter.fi. Vastaamme kysymykseesi mahdollisimman nopeasti, kuitenkin aina yhden arkipäivän kuluessa. Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä!
MITEN LIITYN CLUB GLITTERIIN?
Ihanaa, että haluat liittyä Glitter Clubin jäseneksi! Jäsenenä saat uusinta tietoa asusteista, koruista, pikakampauksista sekä tarjouksista ja paljon muusta! Liity Club Glitteriin klikkaamalla sivun alareunassa olevasta linkistä, josta pääset liittymislomakkeeseen tai liity jäseneksi Glitter-myymälöissämme. Jos sinulla heräsi kysymyksiä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen: club@glitter.fi. Autamme mielellämme!

VALIKOIMA

MISSÄ GLITTERIN KORUT VALMISTETAAN JA MITÄ VAATIMUKSIA ESITÄTTE VALMISTAJILLENNE?
Glitter maahantuo sekä suunnittelee tuotevalikoimansa ensisijaisesti Aasiassa sekä Kiinassa. Olemme jäseniä www.bsci-eu.com järjestössä. Sivuilta voit lukea yhteistyöstämme tavarantoimittajiemme kanssa varmistaaksemme, että he seuraavat meidän sekä BSCI:n asettamia vaatimuksia
ONKO GLITTERIN KORUISSA NIKKELIÄ?
Kaikki Glitterin myymät korut ja kellot noudattavat EU:n säädöksiä, joissa määritellään tuotteista vapautuvan nikkelin määrä, joka on enintään 0,5 % ug mikrogrammaa nikkeliä/cm2/viikossa.
ETSIN TIETTYÄ TUOTETTA, VOITTEKO AUTTAA?
Mikäli tuote jota etsit, on loppu verkkokaupasta, voi sitä olla saatavilla vielä liikkeissämme. Ota yhteyttä sinua lähimpiin Glitter-myymälöihin ja kysy löytyykö etsimääsi tuotetta liikkeen valikoimasta. Liikkeiden tiedot löydät kotisivuiltamme. Voit ilman muuta olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme, niin autamme mielellämme!

TILAAMINEN

MITEN TEEN OSTOKSIA GLITTERIN VERKKOKAUPASSA?
Haluamme, että verkkokaupassamme shoppailu on helppoa ja inspiroivaa! Kun löydät tuotteen, jonka haluat ostaa, voit lisätä sen ostoskoriin klikkaamalla “ostoskoriin” painiketta. Ostoskorissasi näet tuotteiden hinnat ja voit tehdä muutoksia ostoskorin sisältöön. Kun olet tyytyväinen ostoskoriisi, voit siirtyä eteenpäin kassalle. Kassalla voit valita monista eri turvallisista maksuvaihtoehdoista. Happy shopping!
MILLOIN TILAUKSENI SAAPUU?
Ihanaa, että olet tehnyt tilauksen Glitter.fi verkkokaupassa! Teemme kaikkemme, että saisit tilauksesi niin pian kuin mahdollista! Lähetämme tilauksesi aina viimeistään kolmen arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Kampanjoiden ja alennusmyyntien aikaan lähetyksessä saattaa olla viivästymisiä, mutta uskomme, että tulet vastaanottamaan tilauksesi postilaatikkoosi tai lähimpään postinoutopisteeseen viimeistään viiden (5) arkipäivän sisällä tilauksen lähettämisestä.
VOINKO VAIHTAA TAI PERUUTTAA TUOTTEITA TILAUKSESTANI?
Kiitos tilauksestasi Glitterin verkkokaupassa! Jos haluat peruuttaa tilauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme mielellämme. Voimme peruuttaa tilauksesi jos varastomme ei ole ehtinyt lähettää sitä. Emme valitettavasti pysty vaihtamaan tai muuttaamaan jo tehdyn tilauksen sisältöä, mutta tarjoamme 30 vuorokauden (ALE tuotteille 14 vuorokauden) palautusoikeuden tilauksille. Voit vaivatta palauttaa tuotteita joko suoraan liikkeeseen tai postitse takaisin verkkokauppaan.
KUINKA PALJON TOIMITUS VERKKOKAUPASTA MAKSAA?
Tilauksesi toimitetaan Bring-kuljetuspalvelun kautta ja toimituskulut ovat 3,90€ riippumatta tilauksesi painosta tai koosta. Saat maksuttoman toimituksen kaikkiin tilauksiin, joiden arvo on yli 30 euroa.
VOINKO SEURATA LÄHETYKSEN KULKUA?
Kiitos, että olet tehnyt tilauksen verkkokaupassamme! Pienikokoinen tilaus toimitetaan suoraan postilaatikkoosi. Jos tilaus ei mahdu postilaatikkoon, viedään tilaus lähimpään Postin noutopisteeseen jolloin vastaanotat saapumisilmoituksen kirjeitse tai tekstiviestitse. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jos sinulla heräsi lisää kysymyksiä, niin autamme mielellämme!
MIKSI OSA TILAAMISTANI TUOTTEISTA PUUTTUI LÄHETYKSESTÄ?
Ensinnäkin haluamme kiittää tilauksestasi! Pahoittelemme, mikäli osa tuotteista puuttuu tilauksestasi. Mikäli kyseessä on kysytty tuote on mahdollista, että se on myyty loppuuun verkkokaupasta ennenkuin varastosaldo on päivittynyt. Lähetämme aina lopullisen tilausvahvistuksen, josta voi nähdä mitkä tuotteet ovat mukana lähetyksessä. Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta lähettää puuttuvia tuotteita jälkikäteen, mutta voit ilman muuta tarkistaa verkkokaupastamme, jos varastomme on saanut täydennystä tai jos löydät itsellesi jotain samankaltaista valikoimastamme. Mikäli sinulla herää kysymyksiä, ethän epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme mielellämme! Tiesithän, että voit aina kysyä sinua lähimmästä Glitter-myymälästä, löytyisikö haluamaasi tuotetta liikkeen valikoimasta.

MAKSUTAVAT

MILLÄ ERI TAVOILLA VOIN MAKSAA TILAUKSENI?
Haluamme, että verkkokaupassa asioiminen sujuisi mutkattomasti ja turvallisesti. Teemme yhteistyötä laskutusyhtiö Klarna AB:n kanssa. Voit valita laskun, osamaksun, luottokorttimaksun sekä suoramaksun väliltä tilatessasi Glitterin verkkokaupasta. Mikäli sinulla herää kysymyksiä tilauksen maksuun ja laskuihin liittyen, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse numeroon: 09-425 99 771 tai chatilla Klarnan kotisivujen kautta.
MAKSOIN TILAUKSENI KORTILLA, MILLOIN SUMMA VELOITETAAN TILILTÄNI?
Kiitos ostoksestasi! Tilauksen loppusumma varataan tililtäsi oston yhteydessä ja summa veloitetaan vasta kun varastomme on lähettänyt tilauksesi sinulle.
EN LÖYDÄ LASKUANI, VOITTEKO LÄHETTÄÄ SEN UUDESTAAN?
Kiitos että olet tehnyt ostoksia Glitter.fi verkkokaupassa! Vastaanotat laskun sähköpostiisi kun tilauksesi lähetetään eteenpäin varastoltamme. Voit tarkistaa sekä nähdä laskusi Klarnan kotisivujen kautta osoitteessa: www.klarna.com/fi. Klarnan asiakaspalvelun tavoitat numerosta 09-425 99 771. He auttavat sinua mielellään maksamiseen liittyvissä kysymyksissä.

VAIHTO JA PALAUTUS

Miten palautan verkkokaupasta ostettuja tuotteita?
Kiitos ostoksistasi Glitter.fi verkkokaupassa! Haluamme, että koet palauttamisen helpoksi ja vaivattomaksi. Voit tehdä palautuksen sinua lähimpään Glitter-myymälään tai postitse verkkokauppaan. Käytäthän palautuksen yhteydessä tilauksen mukana tullutta palautuslomaketta. Liikkeessämme henkilökuntamme täyttää palautuslomakkeen puolestasi. Laskultasi hyvitetään palautettujen tuotteiden summa sen jälkeen kun palautuksesi on käsitelty verkkokaupassa.
ONKO PALAUTUS MAKSULLISTA?
Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palauttaminen Glitter-myymälään on aina maksutonta. Mikäli haluat palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen postitse, käytä tilauksen mukana tullutta palautusetikettiä. Verkkokauppa veloittaa palautuksesta 3,90€ suuruisen palautusmaksun, joka veloitetaan palautettujen tuotteiden hyvityksestä.
MIKSI EN VOI SAADA RAHANPALAUTUSTA GLITTER LIIKKEESSÄ VERKKOKAUPASTA OSTETUILLE TUOTTEILLE?
Jos palautat ostoksia verkkokaupasta Glitter-myymälään, meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta suorittaa takaisinmaksua liikkeessä, sillä liikkeillämme ja verkkokaupallamme on eri maksujärjestelmä. Liikkeen myyjä ilmoittaa verkkokauppaan palautuksestasi, jolloin palautuksesi rekisteröidään Klarnan kautta. Saat vahvistuksen hyvityksestä Klarnalta sähköpostiisi. Teemme kaikkemme, jotta saat hyvityksen mahdollisimman nopeasti. Mikäli sinulla herää kysymyksiä voit ilman muuta olla yhteydessä liikkeeseen, johon palautit tuotteet tai asiakaspalveluumme customerservice@glitter.fi. Autamme mielellämme!
KUINKA PITKÄ PALAUTUSOIKEUS ON VERKKOKAUPASTA OSTETUILLE TUOTTEILLE?
Haluamme että olet tyytyväinen saamiisi tuotteisiin, mutta jos haluat palauttaa tuotteen tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden normaalihintaisille tuotteille. (Alennettujen tuotteiden palautusoikeus on 14 päivää) siitä kun olet vastaanottanut tilauksesi. Palauttaminen Glitter-myymälöihin on maksutonta!
VOINKO PALAUTTAA LIIKKEESTÄ OSTETUN TUOTTEEN VERKKOKAUPPAAN?
Kiitos ostoksestasi! Tällä hetkellä verkkokauppalla ei ole mahdollisuutta käsitellä liikkeistä ostettuja tuotteita reklamaationa tai palautuksina. Voit ilman muuta palauttaa tuotteet sinua lähimpään Glitter-myymälään, missä taitava henkilökuntamme auttaa sinua palautukseen liittyen!

 

 

Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta? Täällä voit lähettää oman kysymyksesi meille! Autamme mielellämme!